آخرین اخبار
دانشگاه پیام نور استان کردستان نحوه ارزشیابی امتحانات پایان ترم نیمسال اول 1399-1400
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی:
 
۱- کلیه امتحانات نیمسال جاری به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.
۲- آزمون دروس عمومی در ساعت و تاریخ درج شده در کارت ورود به جلسه ( گزارش ۴۲۸) و فایل ارزشیابی دروس عمومی در سامانه sanjesh.pnu.ac.ir برگزار می گردد ضمناً کاربری سامانه مذکور شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد( حتما دقت نمایید که  در این خصوص تاریخ آزمون عمومی برگه انتخاب واحد ملاک نیست.)
۳- ارزشیابی دروس غیر عمومی و تخصصی مطابق فایل ارزشیابی و مطابق نظر استاد مربوطه به روشهای مختلف انجام می‌گردد ضمنا جهت دروسی که آزمون آنلاین تعیین گردیده است در تاریخ و ساعت مندرج در فایل و کارت ورود به جلسه برگزار می گردد.
۴- در فایل ارزشیابی شیوه های ارتباط با اساتید( تماس/ایمیل و....) درج گردیده است.
۵- هماهنگی جهت انتخاب موضوع و نحوه ارائه کار تحقیقی از طریق ایمیل یا واتساپ مدرسین صورت پذیرد.
۶- بانک اطلاعاتی شیوه ارزشیابی پایان نیمسال اول آماده استفاده است برای استفاده از این بانک کافیست کد ۷ رقمی درس را به ربات تلگرام   @ pnuExamsbot ارسال نمایید ضمناً جهت اطلاع از کد درس می توانید از برگه انتخاب واحد یا گزارش ۴۲۳ سیستم گلستان استفاده نمایید.

 
جهت مشاهده فایل نحوه ارزشیابی امتحانات نمیسال اول بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

     

آدرس سامانه آزمون دروس عمومی؛
sanjesh.pnu.ac.ir



بانک اطلاعاتی شیوه برگزاری ارزشیابی پایان نیمسال اول ۹۹ آماده استفاده می‌باشد. این اطلاعات بر اساس اعلام ستاد استان و به استناد گزارشات سامانه گلستان آماده شده است. هر گونه مغایرت را با امور کلاس‌ها، آموزش و امتحانات مرکز در میان بگذارید.
برای استفاده از این بانک اطلاعاتی کافیست کد ۷ رقمی درس را به ربات تلگرامی @PnuExamsBot ارسال نمائید
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر